سفر به دنیایی از شگفتی ها در دل طبیعت با اجاره آنلاین ویلا

به گزارش پرشین بلاگ، برای تجربه سفرهایی از جنس آرامش و سکوت، طبیعت گردی برترین گزینه پیش رو است. اما بیشتر از هر چیزی، کجا، کی و چطور سفر رفتن است که اهمیت پیدا می نماید. برای سفر رفتن، یک انتخاب درست می تواند دنیایی از لحظات و خاطرات خوش را به همراه بیاورد و حال خوب را نصیب شما کند.

سفر به دنیایی از شگفتی ها در دل طبیعت با اجاره آنلاین ویلا

بنابراین اگر در پی مقصد رویایی تان برای طبیعت گردی می گشت، بدون معطلی خطه سرسبز شمال را به شما پیشنهاد می دهیم. در هر کجای این خطه سرسبز می توانید با اجاره آنلاین ویلا یا یک کلبه جنگلی و همینطور انتخاب خانه های بومگردی، تجربه متفاوتی از اقامتی چند روزه در دل طبیعت را بدست بیاورید و با فاصله کمی از جاذبه های دیدنی منطقه ها شمالی، به برترین شرایط آب و هوایی دسترسی داشته باشید و از دیدنی منظره ها خیره نماینده و شگفت انگیز دشت ها و جنگل ها، ساحل و دریا، چشمه ها و آبشارها و کوه ها و ارتفاعات لذت ببرید.

بازدیدی که شما را به دنیایی از آرامش و شگفتی ها خواهد برد

در منطقه شیرگاه شهرستان سوادکوه، جاذبه ای شگفت انگیز وجود دارد که انگیزه بسیاری از توریستان برای طبیعت گردی است. جنگل پلنگ دره همان بهشتی است که محجوبانه در بین جاذبه های طبیعی استان مازندران خوش می درخشد و نگاه های بسیاری را به خود خیره می نماید. در دل این جنگل یک رودخانه جریان دارد و همین موجب شده است تا این منطقه توریستی را در ترکیب دو نام یعنی جنگل و رودخانه پلنگ دره بشناسند؛ البته به این مجموعه شگفت انگیز، یک آبشار زیبا و بی بدیل را نیز می توان افزود.

جنگل و رودخانه پلنگ دره یکی از زیباترین جاذبه های شمال کشور و استان مازندران است. این جاذبه از منظره ها طبیعی بسیار حیرت انگیز و آب و هوایی روح بخش برخوردار است. بنابراین وقتی صحبت از بدست آوردن یک تجربه باکیفیت از طبیعت گردی به میان بیاید نمی گردد بیخیال این جاذبه شد و آن را به عنوان اولین اولویت انتخاب نکرد.

برای سفر از مبدا تهران تا مقصد پلنگ دره، باید از جاده فیروزکوه عبور کنید. این جاذبه منحصر به فرد در نزدیکی منطقه شیرگاه شهرستان سوادکوه واقع شده است و قبل از رسیدن به قائم شهر، درست پس از عبور از پل سفید می توانید وارد منطقه اصلی شوید و با رفتن به سمت شرق شیرگاه به جنگل، آبشار و رودخانه پلنگ دره دسترسی پیدا کنید.

در امتداد مسیر رودخانه، آبشار پلنگ دره وجود دارد. این آبشار زیبا هشت متر ارتفاع دارد و زیبایی های خیره نماینده آن در زلال آب بر روی حوضچه ای سنگی در پایین دست آبشار می ریزد. خنکای هوا و صدای فرو ریختن آب از ارتفاع بلند آبشار و هوای آن چنان گوش نواز است که اثری از خستگی و حال بدی را در شما به جا نمی گذارد و حس فوق العاده خوبی از بودن در دل طبیعت را به شما هدیه می دهد. در اطراف این آبشار پوشش مخملین خزه های سبز، چشم اندازهای دیدنیی را خلق نموده اند که بدون شک شما را همچون هر توریست دیگری مجذوب زیبایی های طبیعت این منطقه می نمایند.

برای طرفدارن طبیعت گردی، جنگل پلنگ دره منطقه ای با زیبایی های تمام عیار است. با وجود دره های سرسبز، چشمه های آب شیرین، آبشار و رودخانه خروشان، درختان تناور و سر به فلک کشیده، گیاهان متنوع، آب و هوای عالی، جاده ها و زمین های هموار برای تجربه کردن ورزش و پیاده روی و دوچرخه سواری در دل جنگل، نبود جانوران وحشی و... در جنگل پلنگ دره، می توانید دنیایی از شگفتی ها را به دیدن بنشینید و با خیالی آسوده از آرامش جنگل لذت کافی ببرید.

برترین زمان سفر به منطقه توریستی پلنگ دره، فصل تابستان است. در این فصل می توانید با اجاره ویلا چند روزی را در برترین اقامتگاه شمالی، استراحت کنید و در مدت زمان سفر خود، از گردش و سرگرمی در دل این جنگل زیبا و دیگر منطقه ها توریستی سوادکوه تجربه های نابی را به دست بیاورید.

مرور تاریخ و بازدید از جاذبه های تاریخی با اجاره سوئیت در اصفهان

اصفهان با گستره ای از بناهای تاریخی، مقصد بسیار فوق العاده ای برای سفر به دل تاریخ است. تاریخی که مرور آن پر از جذابیت و رنگ و لعاب است و با معماری ایرانی، پیوندی ناگسستنی دارد. در بین جاذبه های تاریخی معروف و محبوب شهر با اصالت اصفهان، عمارت هشت بهشت به چشم می خورد.

کاخ یا همان عمارت هشت بهشت به دوران صفوی تعلق دارد و با زیبایی ها و ارزشمندی های بسیار خود، توانسته است عنوان یکی از برترین کاخ های ایران را به خود اختصاص دهد و با شماره ثبت 227 در سال 1313 به ثبت ملی در بیاید. این کاخ زیبا را با نام های دیگری از جمله هشت در بهشت و هشت به هشت نیز می شناسند.

اگر تنها بخواهید یک تا چند روز را در اصفهان بمانید، پیشنهاد ما ابتدا بازدید از این عمارت باشکوه است. بعد می توانید به سراغ دیگر جاذبه های معروف اصفهان از جمله سی و سه پل، عمارت عالی قاپو، پل خواجو، میدان نقش دنیا و... بروید. داشتن برنامه از پیش معین شده برای سفر، به شما یاری می نماید تا منابع خود را از جمله وقت و هزینه را به خوبی مدیریت کنید و لذت بیشتری از سفر به اصفهان را نصیب خود کنید. بنابراین می توانید با اجاره سوئیت اصفهان هزینه های سفر خود را کاهش دهید و از تجربه اقامتی اختصاصی بهره مند شوید. در صورتی که سفری کوتاه مدت داشته باشید می توانید به سراغ اجاره سوئیت در اصفهان یک روزه مقرون به صرفه بروید.

شاهکارهای معماری و فرهنگ غنی، همگی در شهر کاشان

اگر دلتان برای قدم زدن بین کوچه پس کوچه های با صفای شهر کاشان تنگ شده است و می خواهید در یک فرصت چند روزه، به بازدید از شاهکارهای معماری ایرانی دوره های مختلف بپردازید و از رنگ و بوی شهر، جان تازه بگیرید، کافی است برای اجاره اقامتگاه کاشان اقدام کنید و سفر خود را بدون معطلی در پیش بگیرید.

یکی از شاهکارهای معماری در کاشان، خانه طباطبایی ها است. این خانه زیبا و با عظمت، شما را به دل تاریخ می برد و با فرهنگ غنی ایرانی آشنا می نماید. کاشان با هفت هزار سال قدمت به داشتن این جاذبه تاریخی منحصر به فرد افتخار می نماید و توانسته است به خوبی آن را به دنیایان بشناساند؛ به طوری که امروزه از سرتاسر دنیا توریستان به کاشان می آیند تا از شکوه بی بدیل خانه طباطیایی ها لذت ببرند و به دیدنی معماری جالب آن بنشینند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 966

به "سفر به دنیایی از شگفتی ها در دل طبیعت با اجاره آنلاین ویلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به دنیایی از شگفتی ها در دل طبیعت با اجاره آنلاین ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید